måndag 10 november 2008

bada bada bad bad bad

att bada...det är livet det. i alla fall så länge man slipper vattnet på huvudet. ännu mer fest är det när pappa dyker ner i badkaret också, dock inte lika energisk att fastna på kort som sin son. annars händer det inte så mycket här i älta just nu, dagarna går förbi i ett nafs, fast man villigt ska erkänna att jobbtermen börja suga ganska rejält nu efter snart ett och ett halvt år hemma. det är underbart att vara föräldrarledig, lika underbart är det att jobba. en kombination är nog det bästa :). efter nyår är det pappa i familjen som kommer stå för vardagspusslets största del. tror att båda längtar.
influensavaccinet ställde till med både lite feber och förstoppning i kombination, aptiten försvann och sömnbehovet ökade markant. förhoppningsvis på väg tillbaka till normalläge, men det där med toabesöken låter sig vänta på. vi får väl se.

2 kommentarer:

Anonym sa...

härlig badbild.

Jag tänkte skapa en länksida till dig som besöker min blogg. Så jag kommer att lägga upp en länk till din sida som tack för att du besöker mig och skriver lite om dig själv i kommentaren i inlägget som heter "Enbart länk till dig!" http://enbart.blogg.se/2008/november/enbart-till-dig.html

Så gå in till mitt inlägg svara på ett par frågor och länka till mig så länkar jag tillbaks.

PC

Anonym sa...

jag längtar oxå att få vardagspussla med dig, kram K