tisdag 1 juli 2008

kärlek

kom precis in från balkongen efter en delikat middag och ett glas vin. vill bara förmedla att ibland är livet härligt trots att vissa stunder inte är likvärdiga med lycka. har precis gråtit tårar över calle. calle som är så fantastisk, tårar som står för så mycket kärlek. inte trodde jag att den största kärleksförklaringen till sitt barn satt i tårar, men ibland finns det inte ord utan just det...bara tårar. finns ingen ledsamhet, bara en total genuin kärlek för min son. han är min själ, min ro, min lycka. det behövs inte mer än så.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är så spänd av förväntan på att få träffa dig och Calle imorgon.....Det är väl 10 år sen jag såg dig, minst. De andra töserna har jag ju träffat då och då men inte dig. Och sen att få se din lillkille.....det är ju fantastiskt:)