onsdag 16 september 2009

bröllop med toast

helgen som gick bjöd på bröllop med toast, både till förrätt och herr o fru glantz som toastpar. ett fantastiskt bröllop som gjorde att vi alla lät en tår rinna då och då. min käre make och jag hade som sagt fått äran att toasta. riktigt roligt. det gör vi gärna om.... dock inte för samma brudpar får vi innerligt hoppas :). tidigare har jag väl inte älskat att tala inför folk, har väl aldrig varit någon motståndare, men heller inte njutit av det. men mer och mer börjar jag njuta av stunden och känner mig avslappnad och trygg i situationen. då är det riktigt skoj. då kan inget gå fel....och går det fel så är det inte hela världen. roligt var det iaf och de äkta makarna satt vackra och njöt hela kvällen av väl valda ord, kyssar, tårar och skratt. alla som var där förstod deras kärlek. det är ju alltid så....ord kan inte beskriva deras lycka. underbart var det iaf... på så många sätt och vis. med hänsyn till brudparet låter jag deras foton avnjutas på egen hand.... men jag lovar...vackra var de.

Inga kommentarer: