tisdag 12 januari 2010

vardag

åter efter en välbehövlig bloggpaus. tycker att de där pauserna från bloggandet har börjat blir mer och mer frekventa och tanken har funnits på att lägga ner bloggen. den startade ju en gång i tiden för att ventilera, informera och engagera. det känns lite som att behovet av att ventilera är på väg bort men någonstans i maggropen känns det sorgligt att sluta. livet förändras ju konstant så vem vet, det dyker säkert upp nya saker som behöver få komma på print. jag fortsätter iallafall för nu...så....nu är beslutet taget.

vardagen är åter hos familjen glantz. jag njuter av fulla drag och jag tror resten av familjen gör detsamma. mannen på nya jobbet, prinsen på dagis, ebban med fokus på att ta sig framåt och jag...jag bara ser fram emot vad denna vår skall komma med. det börjar hända grejer vilket gör mig lugn. alla som känner mig vet att något alltid måste vara på gång, ett liv utan projekt har jag för länge sedan vant mig av med. stora som små spelar ingen roll, men projekten har kommit för att stanna i mitt liv. det känns bra.

Inga kommentarer: