söndag 18 maj 2008

berikande värld

nu börjar man sakteliga utforska bloggvärlden utanför sin egen och till min glädje finner jag så många underbara bloggare som ger av sig själva och sina familjer. orden som noga vägs i varje text är något som berikar både min och andras världar. någonstans hoppas jag såklart att även mina ord ska få någon att skratta, gråta eller ge upphov till frågor, funderingar och åsikter. jag kan inte låta bli att dras med i olika känslostormar när jag läser om alla de barn som gett upphov till en alldeles speciell bloggvärld. abbe med sitt smittande skratt, elsa som covergirl och linnéa på cirkus :). det finns så otaligt många fler och jag finner mig själv allt mer ofta sittandes framför skärmen för att helt enkelt berika min och min familjs värld.
så många tusen tack till alla bloggare där ute och fortsätt och låt tangetbordet glöda!

Inga kommentarer: