tisdag 28 oktober 2008

get it down dag 28 - lyxfika

idag har calle och jag myst inne i stan hela eftermiddagen och kvällen. höjdpunkten på dagen för oss båda var nog när vi tog en lugn och mysig fika på nk. det var egentligen bara mormor och morfar som saknades, vilka alltid brukar vara med när det nalkas fika på nk :). när vi sitter så där är det ofta många blickar som faller på calle. de flesta ler och pratar med honom, några tittar extra några gånger och när de möter min blick så ser de bort. men jag brukar tänka....låt dem titta... det är ju jag som har världens finaste underbaraste son. något som ingen kan ta ifrån mig. jag tror det står stolt i pannan.

1 kommentar:

Mia sa...

Jag håller med! Fast jag är nog lite trög för jag brukar tänka om jag har nåt kladd i ansiktet eller varför dom tittar så frågande på mig. Fast ibland undrar jag om det är inbillning från min sida eftersom jag inte ser nåt fel överhuvudtaget på min son ;-).

Fast det är kanske mest hans hjälpmedel dom tittar på, vad vet jag?

Kram!