tisdag 7 oktober 2008

underbara vida

tack vida för dina fina ord som ni alla kan läsa här. det värmer att läsa något sådant och det är svårt att förstå att det handlar om just mig. men underbart är det. att jag är en varm person, ja kanske, det får jag höra ibland, men inget mot vad vida är. en underbar människa som verkligen älskar livet och utmaningar. det beundrar jag henne för och önskar många gånger att jag hade samma mod som henne när det gäller både kickboxning, linedans och andra stora och små saker i livet. tack än en gång och jag uppmanar er alla att läsa hennes blogg som innehåller många viktiga ord och känslor.

2 kommentarer:

Vida sa...

Oj vad paff jag blev när jag läste dessa rader.. du är för söt! Linedance kan jag inte men Lindy hop däremot, he,he...

Ulla sa...

Vad fint hon har skrivit om dig.